Menu
  • Regeneracja przekładni kierowniczych

Regeneracja i naprawa przekładni kierowniczych

Kierowcy bardzo często przyjeżdżają do warsztatu z problemem przekładni kierowniczej.

Kłopoty z układem kierowniczym zazwyczaj zaczynają się od wycieków, stuków lub niewłaściwego działania wspomagania. Diagnoza często bywa bolesna: uszkodzenie przekładni kierowniczej. Nowa kosztuje majątek, ale warto wiedzieć, że może pomóc regeneracja.

przekladnia1 przekladnia2 przekladnia3

 

Układ kierowniczy to element bardzo ważny, bo odpowiada za nasze bezpieczeństwo. Niestety, tutaj również widać oszczędności czynione przez producentów – w polskich warunkach już po paru latach zaczynają pojawiać się stuki, a wspomaganie nie działa jak należy.

Kłopoty z układem kierowniczym zazwyczaj zaczynają się od stuków, wycieku lub niewłaściwego działania wspomagania.

Nasz zespół tworzą doświadczeni mechanicy, którzy chętnie pomagają Klientom i wyjaśniają wszystkie kwestie związane z regeneracją maglownicy i naprawą auta.

Każda maglownica naprawiona przez nas jest sprawdzona na specjalnie zaprojektowanym, nowocześnie wyposażonym stanowisku do badania prawidłowości pracy układu wspomagania. Jest to profesjonalny stół testowy.

przekladnia4 przekladnia5 przekladnia6

 

Jakie są objawy usterek związanych z przekładnią?

Na pewno w chwili, gdy słyszymy trzaski, stuki, luzy, jakiekolwiek zatarcia i oczywiście wszelkie, pojawiające się wycieki. Takie objawy, nie świadczą o niczym dobrym, a więc czym prędzej trzeba zabrać się do pracy.

Oto kilka najczęstszych problemów, po których łatwiej będzie zdiagnozować usterkę w samochodzie:

  • wycieki
  • stuki
  • luzy
  • braki/zaniki wspomagania
  • przeskoki na listwie
  • nie trzymanie trakcji toru jazdy

Niezwykle istotne jest doświadczenie oraz uważne i staranne przeprowadzanie czynności na każdym etapie regenerowania przekładni kierowniczych z uwagi na możliwość jej uszkodzenia. Nasi specjaliści gwarantują doskonałą jakość usługi.

Jak wygląda regeneracja i naprawa maglownic?

Objawy uszkodzenia to wycieki z przekładni kierowniczej oraz charakterystyczne luzy odczuwane na kole kierownicy bądź stuki.

Jeśli pojawią się wycieki, wówczas należy wymienić wszelkie możliwe uszczelnienia, dodatkowo szlifując dokładnie listwę zębatkową. Jeśli w samochodzie pojawia się problem, należy najpierw go zdiagnozować, sprawdzić zużycie listwy, a następnie wymienić te elementy, z których może dochodzić do wycieków. Jeśli następuje brak wspomagania, po jednej lub po obydwu stronach, wówczas regeneracja układów kierowniczych, skupia się na znalezieniu przyczyny takiego stanu rzeczy. Układ hydrauliczny wymaga w takich przypadkach dokładnego i wnikliwego sprawdzenia, by móc znaleźć ewentualny problem.

Luzy odczuwane na kole kierownicy, stuki czy ubytek płynu wspomagania w zbiorniczku to najczęstsze objawy uszkodzenia przekładni kierowniczej.
Naprawa maglownicy polega na rozebraniu przekładni i zweryfikowaniu uszkodzeń.

Po takiej wstępnej diagnozie następuje wymiana oraz regeneracja uszkodzonych elementów. Nasza firma pracuje na precyzyjnych i wysokojakościowych urządzeniach. Do regeneracji stosujemy tylko oryginalne podzespoły. Ostatnim etapem jest testowanie maglownicy na specjalistycznym stanowisku diagnostycznym.

Jak dbamy o wysoką jakość usług w Autokorbas?

Maglownice regenerowane w Autokorbas zachowują swoją najwyższą jakość dzięki wykorzystaniu oryginalnych zestawów naprawczych. Posiadamy wykwalifikowaną kadrę pracowniczą z długoletnim doświadczeniem w branży. Układy kierownicze to niezwykle wrażliwy mechanizm – szczególnie podatny na pomyłki w trakcie montażu. Dlatego profesjonalny serwis i wysokiej jakości części zamienne są niezwykle ważne. Regeneracja przekładni wykonywana jest w naszej firmie na precyzyjnych, wysokojakościowych urządzeniach.

Bezpieczna jazda.

Głównym zespołem mechanizmu kierowniczego jest przekładnia. Jej sprawność to podstawowy warunek bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów. Dlatego nie wolno bagatelizować problemów z układem kierowniczym. Jeśli działa on prawidłowo, to uderzenia spowodowane nierównościami jezdni, nie powinny być odczuwalne oraz kierowanie pojazdem powinno być łatwe, z użyciem małych nakładów sił na kole kierowniczym. Układ kierowniczy jest mechanizmem bardzo wrażliwym i podatnym na uszkodzenia. Jeśli zauważą Państwo wyciek z przekładni kierowniczej, odczują luzy na kole kierownicy lub stuki, proszę zwrócić się do nas.

Zdiagnozujemy problem oraz wymienimy przekładnię kierowniczą.

Ile kosztuje regeneracja przeciętnej przekładni kierowniczej?

Koszt naprawy kształtuje się zazwyczaj w granicach od 500,00 zł.

Do naprawy przekładni kierowniczych używamy tylko oryginalnych części dostarczanych nam przez producentów przekładni.  Każda naprawiona przez nas przekładnia jest później sprawdzana na nowocześnie wyposażonym, specjalistycznym stanowisku diagnostycznym.

przekladnia7 przekladnia8